نوع مقاله : پژوهشی
نویسندگان
1 کارشناسارشد، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران
2 استاد، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات
10. دهقانی، احسان (1393). ارزیابی چالشهای پنج دورة اجرای الگوی تعالی سازمانی ودجا و مقایسه آن با الگوی تعالی سازمان مکنا. توسعة سازمانی پلیس، شمارة 48، صفحات 36 -11.
11. دهنویه، رضا (1385). خودارزیابی بر اساس مدل تعالی سازمانی در بیمارستان هاشمینژاد. مجموعه مقالاتهفتمینکنفرانسبینالمللیمدیران کیفیت، تهران: انتشارات قاصد سحر.
12. زمردیان، غلامرضا؛ رستمی، علی (1389). استقرار نظام مدیریت دانش مبتنی بر سرمایه (مطالعة موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقة 8). حسابداریمدیریت، سال سوم، شمارة پنجم، صفحات 63-45.
13. زنگنه، اسماعیل (1387). بررسیتعالیسازمانیدانشگاههایشهرتهراندرلیگبرترفوتبالایران ازدیدگاهمدیرانو کارکنان )براساسمدل EFQM). پایاننامة کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
14. سرلک، محمدعلی؛ اسلامی، طاهره (1390). تسهیم دانش در دانشگاه صنعتی شریف: رویکرد سرمایة اجتماعی. فصلنامةمدیریتدولتی، دورة 3، شمارة 8، صفحات 18-1.
15. شیروانی، علیرضا (1383). تأثیر عملکرد سازمانهای بخش دولتی بر سرمایة اجتماعی. مدیریت توسعه، دورة 20، شمارة 20، صفحات 75 – 47.
16. صالحی، رضا؛ نعمتی، مرتضی؛ امانپور، سعید (1393). بررسی سازوکار تأثیرگذاری شاخصهای سرمایة اجتماعی در حکمرانی مطلوب شهری با استفاده از Amos، مطالعة موردی: شهر نسیم شهر. برنامهریزیفضایی (جغرافیا)، سال 4، شمارة 1، صفحات 24-1.
17. ضیایی، محمدصادق؛ منوریان، عباس؛ کاظمی کفرانی، ابراهیم (1390). بررسی رابطة سرمایة اجتماعی و میزان آمادگی سازمانی برای استقرار مدیریت دانش (مطالعة شرکت فولادساز ایرانی). فصلنامةمدیریتدولتی، دورة 3، شمارة 8، صفحات 198 – 179.
18. عباسی، حامد؛ رجبزاده، علی؛ قنبری باغسیاه، رضا؛ عباسنژاد، محمدحسین (1393). مروری بر الگوهای تعالی و نقد و بررسی آنها. مطالعات مدیریت آموزش انتظامی، سال 7، شمارة 1، صفحات 115 – 97.
19. عبدللهی، محمد؛ موسوی، میرطاهر (1386). سرمایة اجتماعی در ایران، وضعیت موجود و دورنمای آینده و امکانشناسی گذار. فصلنامة علمی پژوهشی رفاه اجتماعی، سال 6، شمارة 25، صفحات 233-195.
20. فاضلی، محمد؛ اشتیاقی، معصومه (1391). وضعیت سرمایة اجتماعی در ایران. تهران: مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام.
21. فرجی دهسرخی، حاتم؛ یاسینی، علی؛ اکبری، معصومه؛ فرجی دهسرخی، محمد؛ یاسینی، طاهره (1392). بررسی رابطة مؤلفههای سرمایة اجتماعی سازمانی و تعهد کارکنان به سازمان: مطالعة موردی دانشگاه خوارزمی. پژوهش در نظامهای آموزش، سال 7، شمارة 20، صفحات 141-123.
22. فیضی، طاهره (1385). طراحیوتبیینمدلسرمایة اجتماعی دانشگاهپیامنور. رسالة دکتری، رشتة مدیریت دولتی، دانشگاه علامه طباطبایی.
23. کامران، فریدون؛ ارشادی، خدیجه (1388). بررسی رابطة سرمایة اجتماعی شبکه و سلامت روان. فصلنامة پژوهش رفاه اجتماعی، سال 2، شمارة 3، صفحات 54-29.
24. کشاورزی، علی؛ حسینی، سید احمد؛ حیدرینسب، لیلا؛ آمده، علیاصغر (1390). بررسی رابطة بین سرمایة اجتماعی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مطالعة موردی: استانداری قم). دوماهنامة دانشور و رفتار، مدیریت و پیشرفت، سال 18، شمارة 50، صفحات 344-329.
25. گیوریان، حسن؛ دیندار فرکوش، فیروز (1390). بررسی رابطة سرمایة اجتماعی و اثربخشی معلمان. فصلنامةرهبریومدیریتآموزشی، سال 5، شمارة 3، صفحات 145-137.
26. محسنی تبریزی، علیرضا؛ آقامحسنی، مریم (1389). بررسی نقش سرمایة اجتماعی در توسعة شهری، موردپژوهی: شهر محلات. مدیریت شهری، دورة 8، شمارة 26، صفحات 162 – 147.
27. محمدپور زرندی، حسین؛ طباطبایی مزدآبادی، سید محسن (1392). ارائة الگوی اجرایی خودارزیابی در سازمانهای بزرگ. اقتصادومدیریتشهری، شمارة 2، صفحات 13-1.
28. محمدپور زرندی، حسین؛ طباطبایی مزدآبادی، سید محسن؛ کریمی، سمانه (1392). مدیریتمنابعانسانیدر شهرداریها. تهران: انتشارات کوهسار.
29. معمارزاده، غلامرضا؛ عطایی، محمد؛ اکبری، احمد (1388). بررسی نقش سرمایة اجتماعی بر بهبود عملکرد کارکنان. مدیریتتوسعهوتحول، شمارة 3، صفحات 15-9.
30. ملکی، محمدرضا؛ ایزدی، احمدرضا (1387). مقایسة نتایج دو بیمارستان تأمین اجتماعی تهران براساس الگوی تعالی سازمانی. مجلةعلمیدانشگاهعلومپزشکیقزوین، سال 12، شمارة 2، صفحات 68-63.
31. موسوی، محمد؛ عربشاهی کریزی، احمد (1392). رابطة اخلاق با تعالی سازمانی. فصلنامةاخلاقدرعلوموفناوری، سال 9، شمارة 2، صفحات 11-1.
32. نوغانی، محسن؛ اصغرپور ماسوله، احمدرضا؛ صفا، شیما؛ کرمانی، مهدی (1387). کیفیت زندگی شهروندان و رابطة آن با سرمایة اجتماعی در شهر مشهد. مجلة علوم اجتماعی دانشکدة ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، سال 1، شمارة 5، صفحات 140-111.
33. Alguezaui, S.; Filieri, R. (2010). Investigating the role of social capital ininnovation: sparse versus dense network. Journal of Knowledge Management, 14(6), 891-909.
34. Allur , E. (2010). The Dissemination of the EFQM Self-evaluation Model across Europe. Review of International Comparative Management, 11(5), 971-979.
35. Chen, J.S.; Lovvorn, Al.S. (2011). The speed of knowledge transfer withinmultinational enterprises: the role of social capital. International Journal of Commerceand Management, 21(1), 46-62.
36. Eskildsen, J.K.; Kristensen, K.; Juhl, H.J. (2002). Trends in EFQM criterion weights : The case of Danmark 1998‐2001. Measuring Business Excellence, 6(2), 22 -28.
37. Faraji, R. (2012). The Relationship between Job Satisfaction and Organizational Excellence In Sport Organizations. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences,2(6), 360-365.
38. Fisher, M. (2011). Introducing the EFQM Excellence Model. Publisher: Kindle.
39. Jansen, R.J.G.; Curseu, P.L.; Vermeulen, P.A.M.; Geurts, J.L.A., Gibcus, P. (2013). Information processing and strategic decision-making in smalland medium-sized enterprises: The role of human and social capital in attainingdecision effectiveness. International Small Business Journal, 31(2), 192-216.
40. Jonker, J.; Eskildsen, J. (2009). Management models for the future. Springer, Verlag Berlin Heidelberg.
41. Marques, A.I.; Rosa, M. J.; Soares, P.; Santos, R.; Mota, J.; Carvalho, J. (2011). Evaluation of physical activity programmes for elderly people - a descriptivestudy using the EFQM’criteria. BMC Public Health, 11(123), 1-16.
42. Marvroidis, V.; Toliopolou, S.; Agoristas, C. (2007). A comparative analysis & review of national quality award in Europe: Development of critical success factors. The TQM Magazine, 9(5), 454-467.
43. Rodríguez, M. Álvarez, M.J. (2014). Does the EFQM model identify and reinforce information capability?. Journal of Social and Behavioral Sciences, 109, 716-721.
44. Rosa, M. J.; Amaral, A. (2007). A self-assessment of higher education institutions from the perspective of the EFQM excellence model, Quality Assurance in Higher Education, Higher Education Dynamics, 20, 181-207.
45. Sharma, A.K.; Talvar, B. (2007). Evaluation universal business excellence model: incorporation vedie philosophy. Measuring Business Excellence, 11(3), 4-20.
46. Trevorhides, M. (2006). Implementation organizational excellence models self-assessment in the uk higher education sector-lessons learned from other sectors. TQM Magazine, 16(3), 194-201.
47. Turkina, E.; Thi, M., Thai, T. (2013). Social capital, networks, trustand immigrant entrepreneurship: a cross-country analysis. Journal of Enterprising Communities, 7(2), 108-124.
48. Williams, R.; Bertsch, A.; Van del wiele, A.; Van lawarden, B.; Dale, B. (2006). Self assessment Against Business Excellence Models: A Critique and perspective. Total Quality Management and Business Excellence, 17(10) 1287-1300.
49. Yang, C. (2009). Development of an integrated model of a business excellence System. Total Qual Manag Bus Excell, 20(9), 931–944.