طغرایی، محمدتقی و رضوانی، مهران (1391). نگاشت مفهومی سرمایة اجتماعی در فعالیتهای بازاریابی کارآفرینانة شرکتهای کوچک. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3)، 87 ـ 106.
عباداتی، نرجس؛ ساروخانی، باقر و فرهنگی، علیاکبر (1395). مدل تأثیر اجتماع برند آنلاین بر عملکرد برند و ارزش ویژة برند با تأکید بر نقش سرمایة اجتماعی (مطالعة موردی: شرکت تولیدی محصولات رسانهای سونی). پژوهش اجتماعی، 9(33)، 10 ـ 50.
محمدی ترکمانی، احسان؛ قربانی، محمدحسین؛ باقری، قدرتالله و سروش، سجاد (1395). طراحی مدل ارتقای سرمایۀ اجتماعی میان گروهی هواداران فوتبال. مدیریت سرمایة اجتماعی، 3(1)، 89 ـ 111.
مقیمی، سید محمد؛ امامی، فرزانه و کاظمی، معصومه (1390). ارزیابی و اولویتبندی شاخصههای سرمایة اجتماعی و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی. مدیریت فرهنگ سازمانی، 9(24)، 29 ـ 60.
مهرنوش، مینا و طهماسبی، داریوش (1396). اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند). مدیریت بازرگانی، 9(4)، 905 ـ 925.
مؤذنجمشیدی، میرهادی و روحی، روشنک (1400). سرمایة اجتماعی و جهش تولید در کسبوکارهای دانشبنیان: یک مطالعه با رویکرد آمیختة کیفیـ کمّی. مدیریت سرمایة اجتماعی، 8(2)، 285 ـ 301.
نصیریپور، امیراشکان؛ گوهری، محمدرضا و نفیسی، ابوالفضل (1389). رابطة برند سازمانی (Branding) و شاخصهای عملکردی بیمارستان قائم(عج) مشهد؛ 1387. مدیریت سلامت، 13(41)، 15 ـ 20.
Aaker, D. A. (1992). The value of brand equity. Journal of Business Strategy, 13(4), 27-32.
Abu Ghunaym, A. N. A. a.-Z. (2013). The Role of marketing citizen ship in the managing corporate image An Analytical Study of Zain Communications Companies telecommunication in Iraq. AL GHAREE for Economics and Administration Sciences, 9(26), 39-66.
Al-Lami, G. Q. D., & Abdul Rasoul, H. A. (2013). The customer-organization identification and its reflection on loyalty through the intermediary role of customer satisfaction. AL-Qadisiyah Journal For Administrative and Economic sciences, 14(2), 7-30.
Al-Rabiawi, S. H. J., & Farouk, O. B. (2021). The Role of Marketing Knowledge Acquisition in Promoting Brand Equity: A Comparative Field Research in Mobile Telecommunications Companies in Iraq.
ECONOMICS AND ADMINSTRATION STUDIES JOURNAL,
1(24), 693-733.
https://www.iasj.net/iasj/article/214542
Atilgan, E., Aksoy, Ş., & Akinci, S. (2005). Determinants of the brand equity: A verification approach in the beverage industry in Turkey. marketing intelligence & planning, 23(3), 237-248.
Brogi, S., Calabrese, A., Campisi, D., Capece, G., Costa, R., & Di Pillo, F. (2013). The effects of online brand communities on brand equity in the luxury fashion industry. International journal of engineering business management, 5(32), 5-32.
Castleberry, A., & Nolen, A. (2018). Thematic analysis of qualitative research data: Is it as easy as it sounds? Currents in pharmacy teaching and learning, 10(6), 807-815.
Chapman, A., & Dilmperi, A. (2022). Luxury brand value co-creation with online brand communities in the service encounter. Journal of Business Research, 144, 902-921.
Christodoulides, G., & De Chernatony, L. (2010). Consumer-based brand equity conceptualisation and measurement: a literature review. International journal of market research, 52(1), 43-66.
De Zúñiga, H. G., Barnidge, M., & Scherman, A. (2017). Social Media Social Capital, Offline Social Capital, and Citizenship: Exploring Asymmetrical Social Capital Effects.
Political Communication,
34(1), 44-68.
https://doi.org/10.1080/10584609.2016.1227000
Dolfsma, W., Van der Eijk, R., & Jolink, A. (2009). On a source of social capital: Gift exchange. Journal of Business Ethics, 89, 315-329.
Jeong, S. W., Ha, S., & Lee, K.-H. (2021). How to measure social capital in an online brand community? A comparison of three social capital scales. Journal of Business Research, 131, 652-663.
Laud, G., Mulye, R., & Rahman, K. (2011). Use of embedded brand community networks for brand co-creation. Proceedings of the Australian & New Zealand Marketing Academy Conference ANZMAC 2011,
Masa’deh, R. e., AL-Haddad, S., Al Abed, D., Khalil, H., AlMomani, L., & Khirfan, T. (2021). The Impact of Social Media Activities on Brand Equity.
Information,
12(11), 477-494.
https://www.mdpi.com/2078-2489/12/11/477
Meek, S., Ryan, M., Lambert, C., & Ogilvie, M. (2019). A multidimensional scale for measuring online brand community social capital (OBCSC). Journal of Business Research, 100, 234-244.
Mehrnosh, M., & Tahmasebi, D. (2018). The Effect of Brand Equity and Social Capital on Brand Image (A Study of Samand Automobile Brand).
Journal of Business Management,
9(4), 905-925.
https://doi.org/10.22059/jibm.2017.239991.2721
Moazen Jamshidi, M. H., & Roohi, R. (2021). Social Capital and Production Leap in Knowledge Enterprises: A Mixed-Methods Approach (Qualitative-Quantitative). Social Capital Management, 8(2), 285-321. (in Persian).
Moghimi, S. M., Emami, F., & Kazemi, M. (2011). Assessment and Prioritization Indexes of Social Capital and its Effect on Organizational Performance in the University System. Organizational Culture Management, 9(24), 29-60. (in Persian).
Mohamadi Turkmani, E., Ghorbani, M. H., Bagheri, G., & Soroush, S. (2016). Designing the Model of Bridging Social Capital Promotion for Football Fans. Social Capital Management, 3(1), 89-111. (in Persian).
Muniz, A. M., & O'guinn, T. C. (2001). Brand community. Journal of Consumer Research, 27(4), 412-432.
Muniz, A. M., & Schau, H. J. (2005). Religiosity in the abandoned Apple Newton brand community. Journal of Consumer Research, 31(4), 737-747.
Nasiripour, A., Gohari, M., & Nafisi, A. (2010). Branding and Functional Indices Relationship in Mashhad Ghaem Hospital, 2008.
Journal of Health Administration,
13(41), 15-20.
http://jha.iums.ac.ir/article-1-683-fa.html
Schmid, A. (2000). Sources of social capital. Staff Paper-Department of Agricultural Economics, Michigan State University(00-07), 1-19.
Seo, E. J., Park, J.-W., & Choi, Y. J. (2020). The Effect of Social Media Usage Characteristics on e-WOM, Trust, and Brand Equity: Focusing on Users of Airline Social Media.
Sustainability,
12(4), 1691-1709.
https://www.mdpi.com/2071-1050/12/4/1691
Vinh, T. T., Phuong, T. T. K., Nga, V. T. Q., & Nguyen, N. P. (2019). The effect of social media communication on brand equity through Facebook: evidence from CGV Cinemas, Vietnam. International Journal of Electronic Customer Relationship Management, 12(2), 143-166.
Zhou, Z., Zhang, Q., Su, C., & Zhou, N. (2012). How do brand communities generate brand relationships? Intermediate mechanisms. Journal of Business Research, 65(7), 890-895.