ازکیا، مصطفی
؛ فیروزآبادی، سیداحمد (1383). سرمایة اجتماعی و نقش آن در تشکلهای تولیدی
(مطالعة موردی حوزة آبریز کرخه).
مجلة جامعهشناسی ایران، دورة 5، شمارة 4، صفحات 72-49.
امینی، محمدجعفر؛ افرازه، عباس (1392). ارزیابی مدیریت منابع انسانی با استفاده از مدل بلوغ قابلیت افراد در ستاد ویژة توسعة فناوری نانو. دهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع، دورة 12، صفحات 8-1.
اندیشمند، ویدا؛ قنادان، محمود (1388). نقش دانشگاه در ایجاد سرمایة اجتماعی به منظور ارائة الگوی پیشنهادی برای ارتقای نظام آموزش عالی کشور. پژوهش در برنامهریزی درسی، دورة 23، شمارة 23، صفحات 44-23.
انصاری رنانی، قاسم؛ سبزی علیآبادی، سارا (1388). اولویتبندی عوامل سازمانی مؤثر در ارتقای بهرهوری نیروی انسانی در صنایع کوچک. بررسیهای بازرگانی، دورة 39، شمارة 1، صفحات 64-49.
الوانی، سیدمهدی؛ عبداللهپور، مونا (1387). نقش سرمایة اجتماعی در کارآفرینی سازمانی. فصلنامة پیام مدیریت، دورة 27، شمارة 1، صفحات 27-6.
حسینی، سیدیعقوب؛ موسوی، سیدعباس؛ ضیاییبیده، علیرضا (1391). ارائة مدلی برای تبیین ارزش ویژة برند بر مبنای کارمندان در بیمههای بازرگانی استان یزد. تحقیقات بازاریابی نوین، دورة 3، شمارة 1، صفحات 16-1.
شکاری، غلامعباس؛ شیبانیفر، محمد (1392). سطح بلوغ شرکت گاز خراسان رضوی در فرایند مدیریت عملکرد بر اساس مدل بلوغ قابلیتهای کارکنان (PCMM). مجلة چشمانداز مدیریت دولتی، دورة 13، شمارة 1، صفحات 157-129.
قلیپور، آرین؛ محمداسماعیلی، ندا (1393). استاندارد 34000 تعالی منابع انسانی. تهران: مؤسسة کتاب مهر نشر.
قلیچلی، بهروز؛ مشبکی اصفهانی، بهروز (1385). نقش سرمایة اجتماعی در ایجاد سرمایة فکری: مطالعة دو شرکت خودروساز ایرانی. فصلنامة دانش مدیریت، دورة 19، شمارة 75، صفحات 147-125.
ربیعی، علی؛ سرابی، سولماز (1392). بررسی تأثیر سرمایة اجتماعی و ابعاد آن بر کارآفرینی زنان. فصلنامة مطالعات توسعة اجتماعی- فرهنگی، دورة 4، شمارة 1، صفحات 68-33.
رسولی، رضا؛ ضماهنی، مجید (1393). بررسی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی شرکت در بازار بورس تهران. کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی، صفحات 144-119.
مؤیدفر، رزیتا؛ اکبری، نعمتالله؛ دلیری، حسن (1388). بررسی اثر متقابل و پویای سرمایة اجتماعی و شاخصهای توسعة اقتصادی در ایران.
مطالعات اقتصاد بینالملل، دورة 20، شمارة 35، صفحات 38 -21.
معمارزاده، غلامرضا؛ عطایی، محمد؛ اکبری، احمد (1388). بررسی نقش سرمایة اجتماعی بر بهبود عملکرد کارکنان. فصلنامة مدیریت توسعه و تحول، دورة 3، پیششمارة 3، صفحات 15-9.
Ahn, J. (2011). Teenagers’ experiences with social network sites: relationships to bridging and bonding social capital. Information Society, 28(2), 99-109.
Becker, B.; Gerhart, B. (1996). The Impact of human resource management on organizational performance: Progress and prospects. Academy of Management Journal,39(4), 779–801.
Barney, J. (1991). Firm resources and sustained competitive advantage. Journal Manage,17(1), 99–120.
Baker , W. (2000). Achieving success through social capital: tapping the hidden resources in your personal and business networks. San Francisco: Jossey-Bass.
Bingol, D.; Sener, I.; Cevik, E. (2013). The effect of organizational culture on organizational image and identity: evidence from a pharmaceutical company. 9th International Strategic Management Conference,99(1), 222 –229.
Caiado, J. (2014). Human capital, social capital and organizational performance. Management Decision,52(2), 350 - 364.
Claessens, B.; Van Eerde , W. (2004). Planning behavior and perceived control of time at work. Organization Behaviour,25(1), 937–950.
Colbert, B.; Kurucz, E. (2010). Three conceptions of triple bottom line business sustainability and the role for HRM. Human Resource Planning,30(1), 21–29.
Curtis, B.; Hefley, B.; Miller, S. (2009). People Capability Maturity Model (PCMM) Version 2.0. (2nd ed.), Pittsburgh, Pennsylvania: Carnegie Mellon University.
Curtis, B.; Hefley, W.; Miler, S. (1995). Overview of the people capability maturity model. Pittsburgh, Pennsylvania: Carnegie Mellon University.
Dyllick, T.; Hockerts, K. (2002). Beyond the business case for corporate sustainability. Business Strategy Environment, 11(2), 130–141.
Ehnert, I.; Harry, W. (2012). Recent developments and future prospects on sustainable human resource management: Introduction to the special issue. Management Review,23(3), 221-238.
Ehnert, I. (2009). Sustainable human resource:A conceptual and exploratory analysis from a paradox perspective. Germany: Bremen: Physical‐Verlag.
Fu, Q. (2004). Trust, social capital, organizational effectiveness. Princeton: Princeton University Press.
Glynn, C.; Steinberg, I.; McCartney, C. (2006). Work-Life balance: The role of the manager. Horsham, UK: Roffey Park.
Gladwin, T.; Kennelly, J. (1995). Shifting paradigms for sustainable development: Implications for management theory and research. Academy Management Review, 20(4), 874-907.
Guest , D. (2001). Human resource management: When research confronts theory. Human Resource Manage, 12(7), 1092–1106.
Islam, M.K.; Merlo, J.K.; Lindstrom, M. (2006). Social capital and health: Does egalitarianism matter? A literature review. International Juornal for Equity in Health, 5(3), 1-28.
Janipha, N.; Mustapha, A.; Ismail, F. (2012). Workplace stress amongst consultants in practice. Asia Pacific International Conference on Environment-Behaviour Studies, 68(1), 183 – 191.
Leal Filho, W. (2000). Dealing with misconceptions on the concept of sustainability. Journal Sustainability in High Education, 1(1), 9-19.
Mak, A.; Cheung, L. (2014). Confucian thinking and the implications for sustainability in HRM. Asia-Pacific Journal of Business Administration, 6(3), 173-189.
Mariappanadar, S.; Kramar, R. (2014). Sustainable HRM The synthesis effect of high performance work systems on organisational performance and employee harm. Asia-Pacific Journal of Business Administration, 6(3), 206-224.
Nahapit, J.; Ghoshal, S. (1998). Social capital, intellectual capital and the organizational Advantage, Advantage. Academy of Management Review, 23(2), 242-266.
Paauwe, J. (2009). HRM and performance: Achievements, methodology-cal issues and prospects. Journal of Management Studies, 46(1), 129-142.
Peru, L. (2013). Sustainable human resource management in peruvian companies. BALAS conference, 1, 1-18.
Righia, A. (2013). Measuring social capital: Official statistics initiatives in Italy. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 72, 4-22.
Schuler, R.; Jackson, S. (2001). A quarter-century review of human resource management in the U.S.: The growth in importance of the international perspective. Journal Manage Review, 16(1), 11-35.
Sotome, R.; Takahashi, M. (2015). Does the Japanese employment system harm productivity performance? A perspective from DEA-based productivity and sustainable HRM. Asia-Pacific Journal of Business Administration, 6(3), 225-246.
Saks, A. (2006). Antecedents and consequences of employee engagement. Journal of Management Psychology, 21(7), 600-619.
Selvarajan, T.; Singh, B.; Cloninger, P. (2016). Role of personality and affect on the social support and work family conflict relationship. Journal of Vocational Behavior, 94(1), 39-56.
Taylor, S.; Beechler, S.; Napier, N. (1996). Toward an integrative model of strategic international human resource management. Academy Manage Review, 21(4), 959-985.
Tibby, M. (2013). Defining and developing your approach to employability. Academic Lead - Employability, Higher Education Academy, 1, 1-24.
Uhlaner, L.; Stel, A.V.; Meijaard, J.; Folkeringa, M. (2007). The relationship between knowledge management, innovation and firm performance: Evidence from Dutch SMEs. Zoetermeer: SCALE - Initiative.