1.احمدی، سید علیاکبر، نظریزاده، امیرعباس، سپهوند، رضا و نظرپوری، امیرهوشنگ (1392). بررسی رابطة سرمایة روانشناسی و کارآفرینی سازمانی در میان کارکنان پلیس فرودگاههای کشور. فصلنامة دانش انتظامی، سال 15، شمارة 4، صفحات 78-60.
2.اسدی، نوید و مرادی، آرام (1392). بررسی رابطة بین سرمایة اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان. نشریة مدیریت و فیزیولوژی ورزشی شمالی، دورة 1، شمارة 2.
3.امامی، مصطفی، دارابی، مریم و احمدی، صدیق (1391). بررسی رابطة بین سرمایة اجتماعی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی سازمانهای دولتی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی کرمانشاه. کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسبوکارهای دانش بنیان.
4.امیرخانی، طیبه و پورعزت، علیاصغر (1387). برآورد روند سرمایة اجتماعی در ایران. شمارة 1، صفحات 32-19.
5.امین بیدختی، علیاکبر و نظری، ماشااله (1388). ارائة یک مدل نظری با استفاده از مؤلفههای سرمایة اجتماعی برای ایجاد سازمان دانشمحور (راهکاری جهت بهبود عملکرد اقتصادی).مجموعة مقالات همایش ملی سرمایة اجتماعی و توسعة اقتصادی، سمنان، اسفند 1388.
6.بیکر، واین (1382). مدیریت و سرمایة اجتماعی. ترجمة الوانی، سید مهدی و ربیعی مندجین، تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
7.تسلیمی، محمدرضا، منوریان، عباس و مصطفی، آشنا (1385). بررسی رابطة بین سرمایة اجتماعی و کارآفرینی سازمانی. فرهنگ مدیریت، سال 4، شمارة 14، صفحات 56-27.
8.حسینی اقدم، سید سجاد (1390). مقایسۀ میزان کارآفرینی سازمانی در دانشگاههای دولتی و آزاد اسلامی شهر تبریز و رابطة آن با ویژگیهای شخصیتی کارکنان. پایاننامة کارشناسیارشد، دانشگاه فردوسی مشهد.
9. ونوس، ونوس و داناییفرد، حسن (1391). فرهنگ جامع مدیریت. چاپ هشتم، تهران: انتشاراتصفار.
10.رحمانی، تیمور، امیری، میثم و عباسینژاد، حسین (1386). بررسی تأثیر سرمایة اجتماعی بر رشد اقتصادی ایران، مطالعة موردی استانهای کشور با روش اقتصادسنجی فضایی. فصلنامةپژوهشهای اقتصادی، سال 6، شمارة 2، صفحات 30-1 .
11.رنجبر، احمد و شریعتجعفری، اسماعیل (1391). بررسی رابطة بین سرمایة فکری و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی سازمانهای دولتی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی استان تهران). کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسبوکارهای دانش بنیان.
12. شریفیان ثانی، مریم (1380). سرمایة اجتماعی: مفاهیم اصلی و چارچوب نظری. فصلنامةعلمی و پژوهشی رفاه اجتماعی، سال 1، شمارة 2، صفحات 18-5.
13.صالحی، محمد و داوودی، داوود (1384). کارآفرینی و عصر تکنولوژی، ساری: نشر مهر ساجده.
14.علمی، زهرا، شارعپور، محمود و حسینی، امیرحسین (1384). سرمایة اجتماعی و چگونگی تأثیر آن بر اقتصاد. مجلة تحقیقات اقتصادی، شمارة 71، صفحات 239- 296.
15.فراهانی، ابوالفضل، قاسمی، حمید و محمدی، نصراله (1392). بررسی عوامل محیطی مؤثر بر روحیة کارآفرینی دانشآموختگان تحصیلات تکمیلی رشتة تربیت بدنی. پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، دورة 2، شمارة 3 (7 پیاپی)، صفحات 74- 61.
16.قلیچلی، بهروز و مشبکی، اصغر (1385). نقش سرمایة اجتماعی در ایجاد سرمایة فکری سازمان (مطالعة دو شرکت خودروسازی ایرانی). فصلنامة دانش مدیریت، سال 19، شمارة 75، صفحات 14-1.
17.کوراتکو، دانلد و هاجتسن، ریچارد (1383). نگرشی بر کارآفرینی. ترجمة عامل محرابی و ابراهیم معاصر، مشهد: انتشارات دانشگاه مشهد.
18.مرادی، محمدعلی، زالی، محمدرضا و پرنیان، راضیه (1394). تأثیر سرمایة اجتماعی بر قصد کارآفرینانه (مطالعة موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکدة مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران). توسعة کارآفرینی، دورة 8، شمارة 1، صفحات 19-1.
19.مقیمی، سید محمد، زارعی متین، حسن، جندقی، غلامرضا و ایمانی، عبدالمجید (1392). بررسی رابطة بین فرهنگ سازمانی کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه: مطالعة شرکتهای کوچک و متوسط. پژوهشهای مدیریت عمومی، سال 6، شمارة 21، صفحات 78-49.
20.مقیمی، سید محمد ( 1383 ). کارآفرینی و عوامل محیطی مؤثر بر آن. فرهنگ مدیریت، سال دوم، شمارۀ 5.
مؤتمنی، علیرضا،جعفری، ابراهیم ومرادی، حسن (1388). سرمایة اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی. مجموعه مقالات همایش ملی سرمایة اجتماعی و توسعة اقتصادی، سمنان، اسفند 1388.
21.یدالهی فارسی، جهانگیر (1384). مدیریت و ارزیابی عملکرد کارآفرینی سازمانی. فرهنگ مدیریت، سال 3، شمارة 10، صفحات150-129.
22.Alistair, R. .Anderson.(2002). Classmatters: human and socialcapital in the entrepreneurial process, Journal of Socio- economics, 22(5), 17-36.
Anderson, A. R. & Miller, C. J. (2002). Class matters: human and social capital in the entrepreneurial process. Journal of Socio- Economics, 32, 17–36.
23.Arenius, P. & De Clercq, D. (2005). A network- based approach on opportunity recognition. Small Business Economics, 24(3), 249-265.
24.Bolino.Mark C.William H. Turnley& James M.Blood good.) 2002). Citizenship behaviour and creation of social capital in organization. Academy of Management Review, 27(4), 505-522.
25.Casson, Mark, Marina& Della Glusta.(2007). Entrepreneurship and social capital. 25(3), 220-244.
26.Castro, I., Galán, J. L. & Bravo, S. (2014). Entrepreneurship and social capital: evidence from a Colombian business incubator. Innovar, 24(1), Edición Especial, 91-100.
27.Chih-Hsing ,L. & Tingko, L. (2015). Promoting entrepreneurial orientation through the accumulation of social capital, and knowledge management. International Journal of Hospitality Management, 46(3), 138–150.
28.Cristina, I., Cristina, A. & Lorea, N. (2015). How to foster shared innovation within SMEs’ networks: Social capital and the role of intermediaries. European Management Journal, 33(5), 104–115.
29.Doh, S. & Edmund, J. Z. (2011). Social capital and entrepreneurship: An exploratory analysis. African Journal of Business Management, 5(12), 4961-4975.
30.Fukuyama, F . (1999). Social Capital and civil society. Prepared For Delivery At IMF Confernce on Second generation Reform, Oct. 1.
31.Greene, J. P. )2001(. Social and cultural capital in Colonial Britis America: a case study, in otberg, R. (Ed.), Patterns of Social Capital: Stability and Change in Historical Perspective. Cambridge: Cambridge University Press.
32.Kent, C., Lorraine, P. Anderson .(2014). Social capital, social entrepreneurship and entrepreneurship education. Social Entrepreneurship ,Special Issue IJEE 2( 1).
33.Leana, C . R. & Van Buren, H. J. (1999). Organizational social capital and employment, practices. Academy of Management Review, 24(2), 538-549.
34.Madhooshi, M. & JafariSamimi, M. H. (2015). Social entrepreneurship & social capital: A theoretical analysis.American Journal of Economics, Finance and Management, 1(3), 102-112.
35.María-Soledad,C., María-Teresa, M. & Miguel-Ángel, G. )2015). The effect of social, cultural, and economic factors on entrepreneurship.Journal of Business Research, 21(3), 85–90.
36.Morris, M. H. & Kartko, D. F. (2002). Corporate entrepreneurship. Newyork: Harcourt college publishers.
37.Mausumi, S. &Sharmistha, B. (2015). Impact of Social Capital on Small Firm Performance in West Bengal. The Journal of Entrepreneurship, 24(2), 91–114.
38.Nahapiiet, J. & Ghoshal, S. (1998). Social capital, Intellectual capita and organizational advantage. Academy of Managemen Review, 23(2), 242-260.
39.Nan Chen, Ch. (2007). The relationship among social entrepreneurial orientation. Organizational Resources and Entrepreneurial Performance for New Venture. Contemporary Management Research, 213-232.
40.Ruef, M. (2002). Strong ties, weak ties and islands: structural andcultural predictors of organizational innovation. Industrial and Corporate Change, 11(3), 427-449.
41.Shane, S. & Cable, D. (2002). Network ties, reputation, and the financing of new ventures. Management Science, 48(3), 364-381.
42.Villanova, J. (2003). Social capital as a managerial phenomenon,department of industrial engineering and management.Tapers University of Technology, 12(7), 332-345.
43.Woolcock, M. & Narayan, D. (2000).Social Capital: I’m plications for Development theory, Research and policy. The world Bank Research observer,15(2), 121-137.
44.Woolcock, M. (1998). Social capital and economic development.toward a theoretical synthesis and policy framework. Theory and Society, 27(2), 151-208.
45.Zak, P. J. & Knack, S. )2001(. Trust and growth. Economic Journal, 12(2), 295-321.