ایراننژاد پاریزی، محمد (۱۳۸۴). اصول و مبانی مدیریت. چاپ اول، تهران: انتشارات پایدار.
پارسیان، علی، و اعرابی، سید محمد (۱۳۸۹). مدیریت: سازماندهی، رهبری و کنترل. تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
دهقانان، حامد، خاشعیورنامخواستی، وحید، و رحیمی، سعید (1395). تأثیر جوکاری و اندازة شبکة اجتماعی بر انگیزة فعالیتهای داوطلبانة کاربست نظریة خودتعیینگری. نشریة پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، دورة 6، شمارة 3، صفحات 83-61.
روشنی، سعید، قاضی نوری، سید سروش، و طباطبائیان، سید حبیبالله (۱۳۹۲). تحلیل شبکة همنویسندگی پژوهشگران حوزة سیاستگذاری و مدیریت فناوری در ایران. سیاست علم و فناوری، سال 6، شمارة ۲، صفحات 16-1.
سپهری، محمدمهدی، و ریاحی، آسیه (۱۳۸۹). کاربست تحلیل شبکة اجتماعی برای استخراج نیازهای سیستم مدیریت دانش در سازمانهای دانشبنیان. نشریة سیاست علم و فناوری، دورة ۳, شمارة ۲، صفحات 93-81.
سیدجوادین، سید رضا (۱۳۸۳). مدیریت رفتار سازمانی. تهران: نشر دانش.
طوسی، محمدعلی (۱۳۸۸). اصول مدیریت. تهران: نشر مؤسسة عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی.
عباسزاده، محمد، بوداقی، علی، حسنپور، محمد، و حسینی، سید صمد (۱۳۹۴). تأثیر سرمایة اجتماعی سازمانی بر ظرفیت انطباقپذیری سازمانی. فصلنامة مطالعات رفتار سازمانی، شمارة ۱۴، صفحات ۱74-145.
محمدفام، ایرج، باستانی، سوسن، اسحاقی، محبوبه، گلمحمدی، رستم، و ساعی، علی (1393). ارزیابی تعاملات کاری اعضای تیم واکنش اضطراری با استفاده از تحلیل شبکة اجتماعی. نشریة بهداشت و ایمنی کار، دورة 4، شمارة 3، صفحات 48-37.
محمدی کنگرانی، حنانه، و حسینزاده، مهناز (۱۳۹۲). بررسی و تحلیل جایگاه زنان در شبکة روابط غیررسمی درونسازمانی و ارتباط آن با ماهیت کار به روش تحلیل شبکهای (مطالعۀ موردی: صنعت تولید قطعات خودرو). مجلة مطالعات زنان، شمارة 12، صفحات 39-23.
محمدی کنگرانی، حنانه، تقی شامخی، و حسینزاده، مهناز (1390). بررسی و تحلیل شبکة روابط رسمی و غیررسمی میان سازمانی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکهای (مطالعة موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد). مجلة مدیریت دولتی، شمارة ۳، صفحات 41-25.
مشدئی، علی (1390). تحلیل اثرات شبکههای اجتماعی بر شناسایی فرصتهای کارآفرینی. مجلة مدیریت صنعتی دانشکدة علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، سال 6، شمارة 15، صفحات 82-69.
Borgatti, S. P., Everett, M. G., & Johnson, J. C. (2013). Analyzing social networks. London: Sage Publications.
Brookes, N. J., Morton, S. C., Dainty, A. R. J., & Burns, N. D. (2006). Social processes, patterns and practices and project knowledge management: A theoretical framework and an empirical investigation. International Journal of Project Management, 24(6), 474-482.
Burt, R.S. (1992). Structural Holes: The social structure of competition. Cambridge: Harvard University Press.
Capon, N., Farley, J. U., Lehman, D. R. & Hulbert, J. M. (1992). Profiles of product innovators among large US Manufacturers. Management Science, 38(2), 157-169.
Danchev, A. (2006). Social capital and sustainable behavior of the firm. Industrial Management & Data Systems, 106(7), 953-965.
DeStefano, D., Giordano, G., & Vitale, M. P. (2011). Issues in the analysis of co-authorship networks. Quality & Quantity, 45(5), 1091-1107.
Harsi, P., Blanchard, K., & Goldsmith, M. (1996). Management of Organizational Behavior, translated by Kabiri, Ghasem, Tehran university publication.
Hu, C., & Racherla, P. (2008). Visual representation of knowledge networks: A social network analysis of hospitality research domain. International Journal of Hospitality Management, 27(2), 302-312.
Huang, J. C., & Newell, S. (2003). Knowledge integration processes and dynamics within the context of cross-functional projects. International Journal of Project Management, 21(3), 167-176.
Hudson, J. (1996). Trends in multi-authored papers in economics. The Journal of Economic Perspectives, 10(3), 153-158.
Kolaczyk, E. D. & Csa´rdi, G. (2014). Statistical Analysis of Network Data with R. New York: Springer.
Krackhardt, D., & Hanson, J. R. (1993). Informal networks. Harvard business Review, 71(4), 104-111.
Krebs, V. (2008). Decision-making in organizations. Available at www.orgnet.com.
Liu, X., Bollen, J., Nelson, M. L., & Van de Sompel, H. (2005). Co-authorship networks in the digital library research community. Information Processing & Management, 41(6), 1462-1480.
Maitlis, S. (2005). The social processes of organizational sense making. Academy of Management Journal, 48(1), 21-49.
McEvily, B., Soda, G., & Tortoriello, M. (2014). More formally: Rediscovering the missing link between formal organization and informal social structure. The Academy of Management Annals, 8(1), 299-345.
Meenan, C., King, A., Toland, C., Daly, M., & Nagy, P. (2010). Use of a wiki as a radiology departmental knowledge management system. Journal of Digital Imaging, 23(2), 142-151.
Nahapiet, J., & Ghoshal, S. (1998). Social capital, intellectual capital, and the organizational advantage. Academy of Management Review, 23(2), 242-266.
Rank, O. N. (2008). Formal structures and informal networks: Structural analysis in organizations. Scandinavian Journal of Management, 24(2), 145-161.
Roth, C., & Cointet, J. P. (2010). Social and semantic coevolution in knowledge networks. Social Networks, 32(1), 16-29.
Scott, J. (2013). Social network analysis. 3th Ed., London: Sage Publications.
Valente, T. W. (1996). Social network thresholds in the diffusion of innovations. Social Networks, 18(1), 69-89.
Van der Aalst, W. M., Reijers, H. A., Weijters, A. J., van Dongen, B. F., De Medeiros, A. A., Song, M., & Verbeek, H. M. W. (2007). Business process mining: An industrial application. Information Systems, 32(5), 713-732.
Waldstrom, C., (2001). Informal networks in organizations, A literature review. DDL Working.
Webster, C. M., Freeman, L. C., & Aufdemberg, C. G. (2001). The impact of social context on interaction patterns. Journal of Social Structure, 2(1), 1-8.
White, L., Currie, G., & Lockett, A. (2016). Pluralized leadership in complex organizations: Exploring the cross network effects between formal and informal leadership relations. The Leadership Quarterly, 27(2), 280-297.