- بیکزاده، جعفر؛ فردی آذر، علیرضا؛ فتحی، رقیه (1388)، «بررسی عوامل سازمانی موثر بر یادگیری سازمانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز»، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، سال چهارم، شماره 12، پاییز 89، صفحات 62-33.
- جمالزاده، محمد؛ غلامی، یونس؛ سیف، محمدحسن (1388)، «بررسی رابطه هوش سازمانی و یادگیری سازمانی در بین کارکنان و اعضای هیئت علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه الگویی جهت ارتقای یادگیری سازمانی»، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، سال سوم، شماره2، صفحات 86-63.
- حاجیپور، بهمن؛ نظرپور، حامد (1389)، «اولویتبندی انواع فرهنگ سازمانی طبق مدل کوئین بر مبنای میزان اثرگذاری آنها بر یادگیری سازمانی»، اندیشه مدیریت راهبردی، سال چهارم، شمار اول، بهار و تابستان 1389، صفحات 201-181.
- شارعپور، محمود (1380)، کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران، انجمن جامعهشناسی ایران، تهران. نشر آگه. چاپ اول.
- مارکوات، مایکل (1388)، مبانی سازمان یادگیرنده، مترجم مهدی ایراننژاد پاریزی، چاپ اول، تهران، نشر مدیران.
- مقیمی، سیدمحمد؛ حسنزاده، تورج (1389)، «اثر سرمایه اجتماعی بر تعالی سازمانی»، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره 3، صفحات 143-123.
- Adler, P.S; Kwon, S. W (2002), “Social capital: Prospects for a new concept”, Academy of Management Review, 27 (1), 17–40.
- Coleman, J. S. (1990), Foundation of social theory, Cambridge, MA: Belknap, Harvard University Press.
- Fukuyama, F.(1997),”Social capital and the Modern Capitalist Economy: creating a high trust workplace”, Stern business magazine, 4(1).
- Hansen, M.T.;Mors, M.L.; Løvås, B. (2005), “Knowledge sharing in organizations: Multiple networks, multiple phases” Academy of Management Journal, 48 (5), 776–793.
11. Huber, G.P. (1991).”Organizational learning “The contributing processes and the literatures”, Organization Science, 2(1), 88-115.
12. Inkpen, A. C.; Tsang, E. W. K. (2005), “Social capital, networks, and knowledge transfer”, Academy of Management Review, 30(1), 146–165.
13. Nahapit, J.; S.Ghoshal (1998), “Social capital, intellectual capital and the organizational Advantage, Advantage”, Academy of Management Review, 23(2), 242-266.
14. Neefe (2001), Comparing Levels of Organizational Learning Maturity of Colleges and University Participating in Traditional and Non-Traditional (academic quality improvement project) accreditation processes.
15. Newberry, D.B. (2008), Organizational learning, leadership & culture”a study of program managers in hee department of defense, PhD dissertation in Capella university.
16. Putnam, R.D.; K.A.Goss (2002), Introduction, in Putnam, democracies in flux, The Evolution of Social Capital in Contemporary Society, Oxford Univer.
- Rhodes Jo; Lok. (2008),”An integrative model of organizational learning and social capital on effective knowledge organizational performance”, Journal of workplace learning, 20(4),.245-258.
- Simon Land, Andreas Engelen; Malte Brettel (2012), “Top management's social capital and learning in new product development and its interaction with external uncertainties”, Industrial Marketing Management, 41, 521–530.
- Tsai, W.; Ghoshal, S. (1998), “Social capital and value creation: The role of intrafirm networks”, Academy of Management Journal, 41 (4), 464–476.
- Vera Bartsch, Mark Ebers; Indre, Maurer (2012), “Learning in project-based organizations: The role of project teams' social capital for overcoming barriers to learning”, International Journal of Project Management, 31, 239–251
- Yan Yu, Jin-Xing Hao, Xiao-Ying Dong and Mohamed Khalifa, (2013), “A multilevel model for effects of social capital and knowledge sharing in knowledge-intensive work teams”, International Journal of Information Management, 33, 780– 790.