بابایی طلاتپه، محمدباقر (1399). «اصول راهبردی حاکم بر مکتب سلیمانی»، مطالعات دفاعی استراتژیک، س 18، ش 82، ص 333 ـ 358.
جلیلیان، حسین (1399). «الگوی تفکر راهبردی مدیران جهادی بر اساس وصیتنامۀ الهیـ سیاسی شهید قاسم سلیمانی»، مدیریت اسلامی، س 28، ش 4، ص 93 ـ 111.
خامهچی، حامد؛ حسن رنگریز (1398). «فراتحلیل پیامدهای سرمایة اجتماعی»، مدیریت سرمایة اجتماعی، د 6، ش 4، ص 603 ـ 624.
خانی، علی؛ حمیدرضا محمدی (1399). «بازشناسی مؤلفههای مکتب شهید سلیمانی مبتنی بر بیانات امام خامنهای (مد ظله العالی)»، مطالعات راهبردی بسیج، س 23، ش 86، ص 5 ـ 37.
درویشی، صیاد؛ لطفعلی بختیاری؛ علی افراسیابی (1399). «معیارهای انتصاب فرماندهان و مدیران انتظامی در آموزههای مکتب شهید سلیمانی»، نظارت و بازرسی ناجا، س 14، ش 53، ص 81 ـ 100.
دموری، داریوش؛ محسن طاهریدمنه؛ امیررضا کنجکاومنفرد (1389). «واکاوی نقش مذهب شیعی در آفرینش سرمایة اجتماعی»، مطالعات ملی، س 11، ش 3، ص 2 ـ 26.
دهقانیپوده، حسین؛ امین پاشاییهولاسو (1399). «تدوین الگوی فرماندهی شهید قاسم سلیمانی»، مدیریت اسلامی، س 28، ش 2، ص 13 ـ 37.
رضاییان، زهرا (1399). «نگاهی به ویژگیهای سردار مکتبساز، حاج قاسم سلیمانی»، فصلنامة ویژة مبلغان، ش 1، ص 276 ـ 288.
رضاییمنش، بهروز؛ علی پوربهرورزان (1397). «طراحی الگوی سرمایة اجتماعی مبتنی بر تعالیم دینی»، مدیریت اسلامی، س 26، ش 3، ص 87 ـ 103.
فغفوریآذر، امین؛ فاطمه باکویی؛ محمدحسین مهدوی عادلی؛ رضا رادفر؛ محمدعلی افشارکاظمی (1398). «طراحی مدلی پویا برای تحلیل سرمایۀ اجتماعی با رویکرد پویاییشناسی سیستمها»، مدیریت سرمایة اجتماعی، د 6، ش 4، ص 445 ـ 473.
قراباغی، میثم؛ محمد ازگلی (1399). «واکاوی سبک رهبری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی: الگوی متعالی رهبری خدمتگزار»، مدیریت اسلامی، س 28، ش 4، ص 113 ـ 139.
قریشی، سید مهدی؛ سید محمود هاشمی؛ زینالعابدین امینیسابق؛ احسان ساده (1400). «فهم سرمایة اجتماعی بینسازمانی در دستگاههای اجرایی با رویکرد دادهبنیاد»، مدیریت سرمایة اجتماعی، د 8، ش 3، ص 451 ـ 476.
محمدظاهری، محمد (1399). «ارائة الگوی مدیریتی در تراز انقلاب برای مدیران عالی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر سبک مدیریتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی»، مدیریت اسلامی، س 28، ش 1، ص 21 ـ 46.
مهرنوش، مینا؛ مصطفی زندینسب؛ مجتبی بهرامی (1398). «مدلسازی روابط سرمایة اجتماعی، امنیت، و توسعة گردشگری خارجی»، مدیریت سرمایة اجتماعی، د 6، ش 4، ص 521 ـ 542.
نصیری، علیاصغر (1399). «سیرۀ شهید سلیمانی در افزایش سرمایۀ اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر عنصر اعتماد»، مطالعات راهبردی بسیج، س 23، ش 89، ص 1 ـ 17.
یوسفیراد، مصطفی؛ هادی غفاری (1388). «دانشگاه صنعتی در چشمانداز 1404»، نشریة صنعت و دانشگاه، س 2، ش 3 و 4، ص 54 ـ 63.
References
Analia, D., Syaukat, Y., Fauzi, A., & Rustiadi, E. (2020). “The Impact of Social Capital on the Performance of Small Micro Enterprises”, Journal Ekonomi Malaysia, 54(1), pp. 81-96.
Babaeitalatappeh, M. (2020). “Strategic Principles Governing the Soleimani School”, Strategic Defense Studies, 18(82), pp. 357-382. (in Persian)
Coleman, J.s. (1990). “Foundation of Social Theory”, Camdridge, MA: Harvard University Press, pp. 300-321.
Damoori, D., Taheri Demneh, M., & Konjkave Monfared, A. (2010). “Survey of the Effect of Shiism on Social Capital Creation”, National Studies Journal, 11(43), pp. 3-24. (in Persian)
Darvishi, S., Bakhtiyari, L., & Afrasyabi, A. (2020). “Criteria for Appointing Commanders and law Enforcement Managers based on Martyr Soleimani School”, Supervision & Inspection, 1399(53), pp. 81-100. (in Persian)
Dehghani-Poodeh, H. & Pashaei-Holasoo, A. (2020). “Developing the Command Model of Martyr Qassem Soleimani”, Scientific Journal of Islamic Management, 28(2). (in Persian)
Faghfouri-Azar, A., Bakouie, F., Mahdavi Adeli, M., Radfar, R., & Afshar-Kazemi, M. (2019). “Designing a Dynamic Model to Analyze Social Capital with System Dynamics Approach”, Social Capital Management, 6(4), pp. 445-473. (in Persian)
Fornell, C. & Larcker, D. F. (1981). “Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error”, Journal of Marketing Research, 18(1), pp. 5-39.
Gannon, B. & Roberts, J. (2020). “Social Capital: Exploring the Theory and Empirical Divide”, Empirical Economics, 58, pp. 899-919.
Gharabaghi, M. & Ozgoli, M. (2021). “An Analysis of the Leadership Style of Martyr Lieutenant General Ghasem Soleimani: the Transcendent Model of Helper Leadership”, Scientific Journal of Islamic Management, 28(4), pp. 113-139. (in Persian)
Ghoreishi, S., Hashemi, S., Amini-Sabegh, Z., & Sadeh, E. (2021). “The Explication of the Effective Factors and Barriers of the Formation of Inter-Organizational Social Capital Using the Grounded Theory Approach”, Social Capital Management, 8(3), pp. 451-476. (in Persian)
Gutiérrez-Villar, B., Alcaide-Pulido, P., & Carbonero-Ruz, M. (2021). “Measuring a University’s Image: Is Reputation an Influential Factor?”, Education Sciences, 12(1), 19.
Hidalgo, G., Monticelli, J. M., & Bortolaso, I. V. (2021). “Social Capital as a Driver of Social Entrepreneurship”, Journal of Social Entrepreneurship, 10, pp. 1-37.
Jalilian, H. (2021). “The Model of Strategic Thinking of Jihadi Leaders on the Basis of the Godly Political Will of Martyr Ghasem Soleimani”, Scientific Journal of Islamic Management, 28(4), pp. 93-111. (in Persian)
Josefi raad, M. & Ghafari, H. (2009). “University of Technology in perspective 1404”, Journal of Industry and University, 2(3,4), pp. 54-63. (in Persian)
Khani, A. & Mohammadi, H. (2020). “Recognition of the Components of the School of Shahid Soleimani based on the Statements of the Imam Khamenei”, Basij Strategic Studies, 23(86), pp. 5-38. (in Persian)
Kanini, K. S. & Muathe, S. M. A. (2019). “Nexus between Social Capital and Firm Performance: A Critical Literature Review and Research Agenda”, International Journal of Business and Management, 14(3), pp. 70-82.
Khamehchi, H. & Rangriz, H. (2019). “A Meta-Analysis of Social Capital Consequences”, Social Capital Management, 6(4), pp. 603-624. (in Persian)
Mehrnosh, M., Zandi Nasab, M., & Bahrami, M. (2019). “Modeling the Relationship between Social Capital, Security, and the Development of Foreign Tourism”, Social Capital Management, 6(4), pp. 521-542. (in Persian)
Mikiewicz, P. (2021). “Social Capital and Education – An Attempt to Synthesize Conceptualization Arising from Various Theoretical Origins”, Cogent Education, 8(1), pp. 1-15.
Mohammad Zaheri, M. (2020). “Designing a Management Model for High Ranking Managers at the Level of the Islamic Republic of Iran Based on Martyr General Suleimani’s Management Style”, Scientific Journal of Islamic Management, 28(1), pp. 21-46. (in Persian)
Nasiri, A. (2021). “Shahid Soleimani's lifestyle in Increasing the Social capital of the Islamic Republic of Iran with Emphasis on the Element of Trust”, Basij Strategic Studies, 23(89), pp. 59-82. (in Persian)
Plotnikov, A. I. (2021). “Social Capital as the Basis of Intersectional Social Partnership”, Geintec, 11(4), pp. 4012-4019.
Rezaeimanesh, B. & Poorbehroozan, A. (2018). “Designing a Model for Social Capital on the Basis of Religious Teachings”, Scientific Journal of Islamic Management, 26(3), pp. 87-103. (in Persian)
Rezaian, Z. (2020). “Take a look at the Characteristics of a Schoolmaster, Haj Qasem Soleimani”, Quarterly Special for Missionaries, 1(1), pp. 276-288. (in Persian)
Schlesinger, W., Cervera-Taulet, A., & Wymer, W. (2021). “The influence of university brand image, satisfaction, and university identification on alumni WOM intentions”, Journal of Marketing for Higher Education, pp. 1-19.
Sözbilir, F. (2018). The interaction between social capital, creativity and efficiency in organizations, Thinking Skills and Creativity, 27, pp. 92-100.