1- رنجبر، هادی، حقدوست، علیاکبر، صلصالی، مهوش، خوشدل، علیرضا، سلیمانی، محمدعلی، و بهرامی، نسیم (1391). نمونهگیری در پژوهشهای کیفی: راهنمایی برای شروع. مجلة علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی، دورة 10، شمارة 3، صفحات 250-238.
2- سلمانی، محسن (1394). الگوی مفهومی مدیریت جهادی در فرهنگ انقلاب اسلامی. مجموعه مقالات و نشستهای تخصصی نخستین گردهمایی علمی مدیریت جهادی. تهران: مرکز مطالعات و برنامهریزی شهرداری تهران.
3- شاهرکنی، سید حبیباله (1381). روحیه چیست. توسعة مدیریت، شمارة 40، صفحات 29-27.
4- شریفی، رضا (1382). شاخصههای روحیة اسلامی –انقلابی بسیجیان. مطالعات بسیج، دورههای 18 و 19، شمارة 6، صفحات 21 – 44.
5- غفاری قدیر، جلال، و نسبی، نرجسالسادات (1393). خودباوری لازمة مدیریت جهادی. بررسی اندیشههای حضرت امام خمینی
(ره).
مجموعه مقالات و نشستهای تخصصی نخستین گردهمایی علمی مدیریت جهادی. تهران: مرکز مطالعات و برنامهریزی شهرداری تهران.
6- قائدعلی، حمیدرضا، و مشرف جوادی، محمدحسین (1393). فرهنگ سازمانی حاصل از مدیریت جهادی (مطالعة موردی جهاد سازندگی در دفاع مقدس). مهندسی فرهنگی، سال 8، شمارة 79، صفحات 78-62.
8- محمدپور، احمد (1390). روش تحقیق کیفی- ضد روش 2. تهران: جامعهشناسان.
9- مرتضوی، مهدی، و زارعپور نصیرآبادی، فضلاله (1391). فرهنگ سازمانی جهادی؛ عامل کلیدی مدیریت جهادی. مهندسی فرهنگی، سال 7، شمارههای 72-71، صفحات 114-100.
انگلیسی
10- NascimentoI, L. C. N., Souza, T. V., Oliveira, ICS., Moraes, J. R. M. M., Aguiar, R. C. B., & Silva, L. F. (2018). Theoretical saturation in qualitative research: An experience report in interview with schoolchildren, Revista Brasileira de Enfermagem, 71(1), 228-33.
11- King, N., & Horrocks, Ch. (2010). Interviews in qualitative research. London: Sage.
12- Teddlie, Ch., & Yu, F. (2007). Mixed methods sampling: A Typology with examples. Journal of Mixed Methods Research, 1(1), 77-100.
13- Van Rijnsoever, F. J. (2017). (I Can't Get No) Saturation: A simulation and guidelines for sample sizes in qualitative research. PLOS ONE, 12(7).
14- Twining, J. (1999). A naturalistic journey into the collaboratory: in search of understanding for prospective participants. Texas: Texas Woman's University.
15- Sikhumbuzo, G. M. (2009). Principals’ interpretation of their role in implementing the National Curriculum Statement. A study of three KZN Vryheid principals. Master of Education Dissertation, Nelson Mandela Metropolitan University.
16- Lincoln, Y. S., & Guba, E. G. (1986). But is it rigorous? Trustworthiness and authenticity in naturalistic evaluation. New Directions for Program Evaluation, 30, 73-84.
17- Anney, V. N. (2014). Ensuring the Quality of the findings of Qualitative Research: Looking at trustworthiness criteria. Journal of Emerging Trends in Educational Research and Policy Studies, 5(2), 272-28.
18- Connelly, L. M. (2016). Trustworthiness in qualitative research.Medsurg Nursing, 25(6), 435-436.
19- Barusch, A., Gringeri, Ch., & George, M. (2011). Rigor in qualitative social work research: a review of strategies used in published articles. Social Work Research, 35(1), 11-19.
20- Moon, K., Brewer, T. D., Januchowski-Hartley, S. R., Adams, V. M., & Blackman, D. A. (2016). A guideline to improve qualitative social science publishing in ecology and conservation journals. Ecology and Society, 21(3), 17.