احمدی، بهشت؛ یوسفی، بهرام و عیدی، حسین (1397). حکمرانی خوب در ورزش: نقش سرمایة اجتماعی در ارتقای آن. پژوهش در ورزش تربیتی، 14، 301-325.
احسانی، محمد؛ شمس، فرحناز؛ صفاری، مرجان و عروفزاد، شهرام (1400). عوامل سوقدهنده، تسریعکننده، و بازدارندة مشارکت دانشآموزان در فوق برنامههای تربیتبدنی مدارس. پژوهش در ورزش تربیتی، 9(24)، 107-136.
پارسامهر، مهربان و ترکان، رحمتالله (۱۳۹۱). بررسی رابطة بین سرمایة اجتماعی و مشارکت در فعالیتهای ورزشی (مطالعة موردی: پرستاران بیمارستانهای دولتی شهر یزد). پژوهش پرستاری، ۲۶، 69-۷۹.
توکل، مهدی؛ فهیمدوین، حسن؛ پیمانیزاد، حسین و اسماعیلزادة قندهاری، محمدرضا (1399). ارائة مدل توسعة سرمایة اجتماعی از طریق ورزش در جامعة شهری. مطالعات تربیتبدنی و علوم ورزشی، دورة 5(2)، 48-61.
جعفریمجد، بهنام و زارعیمتین، حسن (1401). طراحی الگوی سرمایة اجتماعی سازمانی در آموزشوپرورش (مورد پژوهش: ادارة کل آموزشوپرورش استان لرستان). مدیریت سرمایة اجتماعی، دورة 9(1)، 77-99.
حمیدی، مهرزاد؛ رجبی، حسین؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم و زینیزاده، مهوش (1397). طراحی و تدوین برنامة راهبردی فدراسیون ورزش دانشآموزی ایران. پژوهش در ورزش تربیتی، 14، 67-92.
راسخ، نازنین؛ سجادی، سید احمد؛ رضوی، سید محمدحسین و دوستی، مرتضی (1397). تحلیل ساختار ورزش تربیتی ایران. پژوهش در ورزش تربیتی، 6(14)، 17-44.
سیدعامری، میرحسن؛ مولایی، فاطمه و رمضانینژاد، رحیم (1398). اثر مشارکت ورزشی بر سرمایة اجتماعی با میانجیگری نقش رسانه و قابلیت تعاملی افراد. پژوهش در ورزش تربیتی، 16، 235-256.
سیدیزاده، ثریا (1401). ارزیابی میزان اثر سرمایة اجتماعی در ایجاد تابآوری سازمانی در شرکتهای خصوصی کهکیلویهوبویراحمد. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 84، 1310-1321.
شورای عالی آموزشوپرورش (1390). مبانی نظری سند تحول بنیادی. تهران: شورای عالی وزارت آموزشوپرورش.
صابری، علی؛ گودرزی، صمد و عباسی، سلیم (1399). تأثیر فعالیت بدنی بر افسردگی سالمندان با تأکید بر نقش میانجی سرمایة اجتماعی. مدیریت سرمایة اجتماعی، دورة 7، شمارة 1، 1-23.
صابری، علی؛ گودرزی، صمد و عسگری گندمانی، روحالله (1401). تأثیر سرمایة اجتماعی بر اضطراب ناشی از کروناویروس بین سه گروه از سالمندان بر اساس فعالیت بدنی قبل و بعد از فاصلهگذاری اجتماعی. مدیریت سرمایة اجتماعی، دورة 9، شمارة 1، 1-22.
عباسی، سلیم؛ صابری، علی و اسدزاده، عاطفه (1400). شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سرمایة اجتماعی در تیم ملی هندبال ایران. مدیریت سرمایة اجتماعی، دورة 8، شمارة 1، 99-121.
محمدبیگی، معصومه؛ بهرامی، شهاب؛ عیدی، حسین و ویسی، کورش (1399). شناسایی شاخصهای توسعهیافتگی آموزش تربیتبدنی در مدارس ایران. مدیریت مدرسه، دورة 8(2)، 279-300.
مرادی، عرفان و نوروزیسیدحسینی، رسول (1399). اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسشنامة سرمایة اجتماعی در باشگاههای تفریحیـ ورزشی. مدیریت سرمایة اجتماعی، 7(1)، 135-154.
نقیپور، بهنام؛ روزفراخ، عبدالله و نادریان، فاطمه (1400). شناسایی عناصر پیشایندی و پسایندی سرمایة اجتماعی در ورزش با رویکرد متاآنالیز. مدیریت سرمایة اجتماعی، سال 8(4)، 583-608.
Artinian, B.M., Giske, T., & Cone, P.H. (2009). Glaserian Grounded Theory in Nursing Research: Trusting Emergence: Springer Publishing Company.
Bartkus, V.O. & Davis. J.H. (2010). Social capital: Reaching out, reaching in. San Francisco: Edward Elgar Publishers.
Devine, C. (2013). London 2012 Olympic Legacy: A Big Sporting Society?. International Journal of Sport Policy and Politics, 5(2), 257–279.
Carpiano, R.M. & Fitterer, L.M. (2014). Questions of trust in health research on social capital: what aspects of personal network social capital do they measure?. Social science & medicine, 116, 225-234.
Dinda, S. (2014). Inclusive growth through creation of human and social capital. International Journal of Social Economics, 41(10), 878–895.
Fardouly, J., Pinkus, R., & Vartanian, L. (2017). The impact of appearance comparisons made through social madiatraditional media, and in person in women severydaylives. BodyImage, 20, 31-39.
Farias, C., Hastie, P.A., & Mesquita, I. (2018). Scaffolding student–coaches instructional leadership toward student-centred peer interactions: A yearlong action-research intervention in sport education. European Physical Education Review, 24(3), 269–291.
Folland, S. (2008). An economic model of social capital and health. Health economics. Policy and law, 3(Pt 4), 333-348.
Fryers, T., Melzer, D., Jenkins, R., & Brugha, T. (2005). The distribution of the common mental disorders: social inequalities in Europe. Clinical practice & epidemiology in mental health, 1, 14.
Fu, Y., Burns, R.D., Gomes, E., Savignac, A., Constantino, N. (2019). Trends in sedentary behavior, physical activity, and motivation during a classroom‐based active video game program. International Journal of Environment Research Public Health, 16(16), 2821.
Glaser, B.G. (1998). Doing Grounded Theory: Issues and Discussions. Sociology Press.
Jones, M. & Alony, I. (2011). Guiding the use of Grounded Theory in Doctoral studies–an example from the Australian film industry. International Journal of Doctoral Studies, 6(N/A), 95-114.
Jones, H. & Moore, S. (2012). Network social capital, social participation and physical inactivity in an urban adult population. Social science and medicine, 74, 1362-1367.
Khanifar, H., Naderi Bani, N., Ebrahimi, S., Fayyazi, M., & Rahmati, M.H. (2020). Identify the competencies required by school principals for use in the assessment center. School Management, 7(1), 20-1. (in Persian)
Komova, E., Litvinov, S., & Skotnikova, A. (2015). Sport Education at Russian High Schools. International Journal of Science Culture and Sport, 3(2), 111-123.
Lam, M. Y. (2018). One-Match-Ahead Forecasting in Two-Team Sports with Stacked Bayesian Regressions. Journal of Artificial Intelligence and Soft Computing Research, 8(3), 159-171.
Macintosh, E., Arellano, A., & Forneris, T. (2016). Exploring the community and external agency partnership in sport-for-development programming. European Sport Management Quarterly, 16(1), 38-57.
Manuela, P., Cristina, B., & Luciano, F. (2007). Knowledge acquisition and the foreign development of high-tech start-ups: Asocial capital approach. International Business Review, 16(1), 23-46.
Matti, M. & Jari, S. (2018). Trust, social presence and customer loyalty in socialvirtualworlds. 23rd Bled eConference eTrust: Implications for the Individual, Enterprises and Society, 20-3.
Quennerstedt, M., Ohman, M., & Eriksson, C. (2008). Physical education in Sweden a national evaluation. School of Health and Medical science, Orebro University, educate online, 1-17.
Rocco, L., Fumagalli, E., & Suhrcke, M. (2014). From social capital to health - and back, Health, econometrics and data group (HEDG) working papers, HEDG, c/o department of economics. University of York, 23(5), 586-605.
Ruddock, A., Hutchins, B., & Rowe, D. (2010). Contradictions in media sport culture: The reinscription of football supporter traditions through online media. European Journal of Cultural Studies, 13(3), 323-339.
Skrok, Ł., Majcherek, D., Nałęcz, H., & Biernat, E. (2019). Impact of sports activity on Polish adults: Self-reported health, social capital & attitudes. PloS one, 14(12), e0226812.